FANDOM

Mystic Marsh (укр. Таємнича Драговина, яп. ミスティックシャワー: Mystic Shower) — один з світів Авалара Зимової Тундрі. Перед появою Спайро, в цих краях вичерпався магічний фонтан, з-за чого місцеві чарівники втратили свою чарівну силу, в той час як тварини зійшли з розуму і повстали проти людей. Також як і в інших світах Зимової Тундри, тут немає талісмана.

Структура Редагувати

Таємнича Драговину — це трав'янисті луки, що знаходяться між морем і низкогорьем. Тут вздовж скель протікає річка, повна колючих качконосів, яка розділила пониззі навпіл. У цій частині знаходиться чарівний фонтан і збудовані будинки з загостреними дахами і просторими карнизами, прикрашені містичними символами.

Верхів'я не настільки показово — воно повно валунів і водяних басейнів з гротами, що, втім, не завадило забратися в ці нетрі мандрівникові Базилю.

Ігрові особливості Редагувати

Жителі Редагувати

Mystic Marsh map

Карта світу

  1. Hydrar the Water Wizard/ Водяний Чарівник Гидрар.
  2. Snoozle the Water Wizard/ Водяний Чарівник Снузл.
  3. Bazil the Explorer/ Мандрівник Базіль.

Вороги Редагувати

  1. Улітко-слони.
  2. Улітко-носороги.
  3. Фіолетові мавпи.
  4. Колючі качконоси.
  5. Кенгуру — злодій.

Сфери Редагувати

  1. Полагодь чарівний фонтан.
  2. Злови злодіїв — кенгуру!
  3. Принеси Професору олівець!

Примітки Редагувати

  • На рівні є глюк з повітроплаванням, що досягається трьома способами.
  • Цей світ містить найбільшу кількість ворогів в грі — 36.
  • Це один з 3 світів (разом із Зефірта Бризової Гаванню), де хаос стався не з вини Рипто. Проблеми почалися з-за того, що головний фонтан перестав працювати.
  • Мандрівник Базиль зовні схожий на Мера з Столичного Спідвею.
    • Крім того, якщо зібрати всі очки досвіду у грі, то відкриється розділ атласу, де буде представлений журнал Базиля з «вимерлими істотами Авалара».
  • В японській версії, у магів більш темний колір очей і вони схильні нявкати. При цьому чарівника на ім'я «Snoozle» перейменували в «Water» (ウォータ).

Галерея Редагувати

Проходження Редагувати

Шаблон:S2