FANDOM

Metropolis (укр. Метрополіс, яп. メトロボポリス: Metrobopolis) — це футуристичний рівень, який стилістично виконаний на кшталт міста майбутнього і населений роботами; вороги тут представлені домашньою худобою, який, проте, теж має науково-фантастичні елементи. Наприклад, вівці на літаючих тарілках, прив'язані до ракет свині-камікадзе, і корови в скафандрах і з лазерами. Портал в світ відкривається після знаходження 25 орбов. Це останній рівень у грі «Spyro: Ripto's Rage!» (без урахування спідвею, арени боса і бонусного світу).

Катсцени Редагувати

Файл:Spyro Ripto's Rage - Metropolis Intro and Extro

Відкриває Редагувати

Дроїд-логістик стоїть на зупинці, чекаючи транспорт. Спочатку нічого не відбувається, але потім приходить свиня з ракетою і звертає увагу дроїда на себе. Вони недовго переглядаються, а після чекають прибуття транспорту разом.

Закриває Редагувати

Починається так само, як і інтро, але, через деякий час, дроїд-логістик дивиться на годинник, що дає глядачеві зрозуміти — робот кудись поспішає. Він припускає, що автобус з'явиться ще не скоро, а тому дроїд робить необдуманий вчинок — переходить дорогу, не озирнувшись. Раптово робота збиває зустрічний транспорт, що мчить на величезній швидкості. Після цього екран ще деякий час показує порожню зупинку.

Ігрові особливості Редагувати

Карта Метрополиса

Карта

Жителі Редагувати

Robot

Дроїд-логістик

Місцеві жителі — роботизовані громадяни Метрополіса, які звуться "дроидами". В їх назвах є слово, що позначає професію дроїда. Також тутешні мешканці створили перший у Аваларе подвійний підсилювач. Дроіди парять над землею за допомогою невеликого сопла, що заміняє їм ноги. Також добре помітна виділяється нижня щелепа роботів.

  • Manager Droid/ Дроїд-менеджер
  • Inventor Droid/ Дроїд-винахідник
  • Logistics Droid/ Дроїд-логістик
  • Maintenance Droid/ Обслуговуючий дроїд

Вороги Редагувати

  • Свиня з ракетою
  • Корова в скафандрі
  • Броньовані корова в скафандрі
  • Вівці на літаючих тарілках
  • Бик (міні-бос)

Сфери Редагувати

  • Зупинити вторгнення корів (пройти рівень).
  • Відбити першу хвилю літаючих тарілок.
  • Відбити другу хвилю літаючих тарілок.
  • Перемогти бика на складі вибухівки.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати

Проходження Редагувати

Шаблон:S2