FANDOM

Idol Springs (укр. Джерела Ідолів, яп. モッコーレイク: Mokko Lake[1]) — один із світів Літнього Лісу (Авалар уSpyro: Ripto's Rage!». Портал в нього знаходиться на зовнішній стороні рівня (поза замку).

Атмосфера Редагувати

Даний рівень за стилем архітектури, оточуючої місцевості та обрядів, що проводяться місцевими жителями, дуже схожий на острови Полінезії. Наприклад, досить помітно схожість статуй ідолів з кам'яними статуями Моаї. У зовнішності ж тутешніх ворогів помітні риси традиційної новозеландської різьби по дереву маорі. Схожість також простежується в промислах місцевих жителів (рибальство), і розвагах (традиційний гавайський танець хула, виконуваний тутешніми танцівницями).

Місцеві жителі сповідують язичництво. Можна простежити певну логічний зв'язок з рівнем Колос, де місцеві жителі проповідують дзен-буддизм. Також є деяка схожість персонажів цих двох рівнів. За цією ознакою можна судити про те, що події цих світів проходять приблизно в один і той же час[2].

Структура Редагувати

Idol Springs map

Карта Джерел Ідолів

Сам рівень дуже великий і багатий різноманітністю рельєфу: тут можна зустріти зелені галявини, численні статуї ідолів і озеро, причому досить велике і має підводний вхід в секретний зал.

Рівень складається з декількох доріжок, що ведуть до дверей. Ці двері повинні відкрити місцеві жителі, за умови, що Спайро їх звільнить. Доріжки ведуть до великого будинку, в якому кончик дадуть талісман.

Ігрові особливості Редагувати

Мешканці Редагувати

  • Майстер Боб (англ. Foreman Bob) — знаходиться на початку рівня і повідомляє жахливу новину про те, що ідоли ожили.
  • Майстер Бад (англ. Foreman Bud) — знаходиться в таємному залі, куди можна потрапити через підводний тунель в озері. Видає додатковий квест.
  • Танцівниця Стелла (англ. Hula Girl Stella) — наложниця, яку ідол-вождь прив'язав до каменя. Видає додатковий квест.
  • Майстер Макс (англ. Foreman Max) — знаходиться в будові біля річки в кінці рівня. Видає талісман.
Worker

Один з працівників, узятих в заручники ідолами

Крім того, на рівні можна зустріти кілька місцевих, розкриваючих замки на дверях.

Вороги Редагувати

  • Маленький ідол — невеликий ідол з металевим щитом, що використовує шампур як засоби нападу. На шампурі є шматочки їжі. Побивається ударом рогами або супер-полум'ям.
  • Великий ідол — великий ідол, схожий на свого маленького друга, але без щита. Побивається вогнем — як звичним, так і супер-полум'ям. Як правило, утримує місцевих жителів.
  • Ідол-вождь — свого роду бос. Не знищується ні рогів, ні полум'я, ні супер-полум'ям. Шкоди не завдає. Потрібно знищити особливим способом на прохання Стели (див. підрозділ «Сфери»).

Сфери Редагувати

  1. Загадки майстра Бада у таємному залі знаходиться майстер Бад, який дасть завдання: вирішити три загадки ідолів, щоб отримати сферу.
    • Перша. Вона полягає в наступному: потрібно стрибати на куби; при цьому куб, на який Спайро стрибнув, загоряється, а два ближніх з ним гаснуть. Завдання — запалити всі куби. З вигляду здається, що все дуже складно. Насправді ж рішення загадки досить просте: слід стрибати спочатку на нижній правий куб, потім на нижній лівий, потім на верхній лівий, потім на правий верхній — можна спробувати іншу послідовність.
    • Наступна загадка. Потрібно нагодувати ідола рибою, вистрибує з води. Підказка: закидати потрібно тільки синю і жовту рибу, бо якщо ідол проковтне червону, його знудить і 3-4 їстівних рибини випадуть назовні.
    • Остання загадка. Потрібно застрибнути на камені в певній послідовності. З'ясування цієї послідовності може зайняти деякий час. Правильний порядок такий: синя зірка (кнопка опуститься автоматично), зелена зірка, помаранчевий ромб, помаранчевий півмісяць, білий півмісяць, синій коло.
  2. Врятувати Стеллу — завдання: врятувати танцівницю Стеллу від злого ідола. Тут все залежить від спритності: потрібно, використовуючи заряд супер-швидкості, збити всі дерев'яні циліндри, на яких стоять інші танцівниці, після чого ті станцюють для ідола танець хулу[3], який викличе грозова хмара — хмара і знищить ідола, звільнивши Стеллу. В подяку та нагородить спасителя сферою.

Талісман Редагувати

Jade Idol

Нефритовий ідол — талісман Джерел Ідолів

За порятунок місцевих жителів від тероризують їх ідолів майстер Макс, в якості винагороди, дарує Спайро талісман «Нефритовий Ідол». Залишається сподіватися на те, що він не оживе в Путівнику.

Очки майстерності Редагувати

Потрібно спланувати на велику статую ідола, що знаходиться на майданчику, де потрібно рятувати Стеллу.

Галерея Редагувати

Проходження Редагувати

Примітки Редагувати

  1. На даному рівні є недокументированная здатність «Повітроплавання».
  2. Також музика з цього рівня звучить і в рівні Роздроблені Пагорби.
  3. Після того, як Спайро полетів з рівня, місцеві жителі і ожилі ідоли подружилися і стали мирно сусідити. Це можна побачити в закрывающем гру ролику.

Примітки Редагувати

  1. モッコー=木工 — тесля.
  2. Так само, як і пара світів Безплідні Землі Скелос і Кришталевий Льодовик та деякі інші.
  3. Хула (англ. hula) — національний гавайський танець, виконуваний жінками під барабанний бій і спів, характерний ритмічними рухами стегон і іншими еротичними па і пантомімічними рухами рук.

Шаблон:S2